De diensten van VvE Beheer Haaglanden

Omdat geen VvE gelijk is aan een andere, bieden wij u een keuzemogelijkheid voor onze diensten. Onze dienstverlening bestaat uit 3 pakketten.

Budgetpakket

Dit pakket is uiterst geschikt voor VvE’s die enkel behoefte hebben aan secretarieel- en financieel beheer. De VvE organiseert o.a. zelf de vergaderingen en is zelf verantwoordelijk voor bestuurlijke en technische aangelegenheden.

Secretarieel:

• Archiveren van alle gegevens die betrekking hebben op de VvE.
  • Aanleggen van een register van eigenaren.
  • Het up-to-date houden van de verzekerde sommen en de polissen.
  • Controleren en administreren van lopende contracten.
  • De leden, op hun verzoek, verstrekken van inlichtingen betreffende de VvE
  • Toezicht houden op de naleving van de splitsingsakte, het splitsingsreglement, het huishoudelijk reglement en besluiten van de vergadering van eigenaars.

Financieel Beheer:

• Beheren van de (geld)middelen van de vereniging, zoals het op naam van de vereniging openen van een bankrekening en het administreren van deze rekening(en)
  • Incasseren en administreren van de periodieke en eenmalige bijdragen, eventueel door middel van automatische incasso.
  • Het bewaken van openstaande saldi en het zonodig nemen van (rechts)maatregelen jegens de wanbetaler.
  • Beheren en administreren van het reservefonds.
  • Opstellen van de financiële jaarstukken, zoals de exploitatierekening, de begroting en de balans.
  • Opstellen van een specificatie van het aandeel in de gezamenlijke schulden en kosten per appartementsrecht.
  • Administreren en betalen van goedgekeurde facturen van derden.
  • Bemiddeling, uitbesteding en controle op de administratieve uitvoering van schadeaangelegenheden die onder de dekking van de verzekeringspolis(sen) van de Vereniging vallen.

Bezoekadres:
IJzerwerf 26,
2544 ES Den Haag

Correspondentieadres:
IJzerwerf 26,
2544 ES Den Haag

088 - 2300 500 (ma t/m vr 9.00 - 13.00 uur)

info@vvebh.nl

Collectief vergunningsnummer AFM-12043832.
KIFID nummer 300.016421

Alleen voor spoedeisende meldingen buiten kantooruren die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag (bijvoorbeeld bij wateroverlast) is het noodnummer: 088 - 2300 500 (optie 4)